Varje barndom ska vara ett äventyr - Föräldrar & Barn nr. 2 - 2016

Jag känner en ödmjuk tacksamhet att åter ha blivit välsignad med en liten flicka. Miriam kom till världen för ett år sedan och nu är varje dag är ett litet äventyr tillsammans med lilla Miriam, hennes nu 4-åriga storasyster Sonia och min älskade fru. Min pappaledighet tillsammans med storasyster Sonia blev en mycket givande och lärorik tid för mig och familjen. Fantastiskt att få uppleva natur tillsammans med ett nyfiket barn. Jag är mycket glad att ha möjlighet till ännu en äventyrlig pappaledighet, nu med två barn.




I det senaste numret av tidskriften Föräldrar & Barn, nummer 2 som just nu finns i butik, kan du läsa min artikel om vad jag lärde mig under min första pappaledighet och mina bästa tips vad gäller att ha med sig de små i skog och mark.





Det känns mycket inspirerande att samarbeta med mina vänner på Föräldrar & Barn och jag hoppas att du kommer att följa mitt fortsatta artikelskrivande i tidningen. Du kan se mina tidigare artiklar i Föräldrar & Barn genom att klicka HÄR.

In English