Vildmarksmässan 2013






Plats: Stockholmsmässan, Älvsjö, Sverige
Koordinater: Lat: 59.27765, Lon: 18.01508
Tid: 4 dagar under mars månad

Då var det dags igen, Vildmarksmässan. I år känns det extra kul att vara här på mässan då jag har min ettåriga Sonia med mig. Som vanligt är mässan fylld av inspirerande erbjudanden om aktiviteter, resor och prylar. I år huserar Vildmarksmässan i B-hallen, de andra två mässhallarna fylls av båtmässan och dess tillbehör. Det som i huvudsak lockar mig till mässan år efter år är dels de intressanta föreläsningarna som hålls löpande på de tre scenerna under mässdagarna, och dels alla glada friluftsvänner jag får träffa. Jag låter ovan bilder tala och hoppas att mässan inspirerat dig till att börja planera ditt års äventyr. Sonia gillade mässan skarpt!

In English