Coaching och skräddarsydda kurser

Låt mig coacha dig inför ditt kommande äventyr. Min erfarenhet av rådgivning inför olika överlevnadsäventyr och TV-produktioner kan även komma dig till gagn. Då du planerar att utmana dina gränser, fysiskt och psykiskt, är det viktigt att du är rätt förberedd för att lyckas. Genom att kontakta mig redan innan ditt äventyrsplanerande börjar kan vi tillsammans utforma en för dig skräddarsydd kurs i Överlevnad och Bushcraft. Jag delar med mig av mina erfarenheter av utmaningar i skog och mark, så att du kan undvika de onödiga fallgropar som jag redan utforskat genom åren. Kursen specialanpassas efter dina förutsättningar, mål och tidsramar. Du får chansen att handgripligen putsa på dina kunskaper om att göra upp eld, skaffa vatten, bygga skydd, bygga fällor, navigera och mycket mer. Samtidigt har du möjlighet att optimera och bekanta dig med din utrustning. Vi bygger upp en strategi för hur du skall klara stundande psykiska prövningar före, under och efter ditt äventyr.

Kontakta mig redan i dag, som ett första steg mot ditt livs äventyr, oavsett om du planerar en mindre vandring eller ett deltagande i ett större internationellt äventyrsevent. Ser fram mot att höra ifrån dig!




Foto: G. Denstedt


In English