Tidningen Överleva - Nr. 2, 2013




I våras hade jag äran att få medverka i Svenska Överlevnadssällskapets tidsskrift Överleva (nr. 1, 2013). Då handlade det om min överlevnadsträningsmetod JVMS och mina planer inför en JVMS 6 vilken fick benämningen Midsummer Survival. Nu har Överleva (nr. 2, 2013) kommit ut och i detta  nummer kan du bl.a. läsa om hur min midsommar-överlevnads-strapats gick. Dessutom finner du intressant läsning om Elina Kekkonens upplevelser under SÖS Grundkurs Barmark, Anna Björklund och Andreas Engholms beskrivning av SÖS Strapats 2013 och Magnus de Besches berättelse om SÖS deltagande i årets överlevnadstävling Porgupohja Retk ute i Estlands träskmarker.

Jag kan varmt rekommendera dig att besöka Svenska Överlevnadssällskapets hemsida samt Facebook-sida för inspiration och kontakt. Som medlem i föreningen får du tillgång till ovärderligt kunskap, en trevligt gemenskap samt tidskriften Överleva hemskickad med posten.

In English