Tack för 2011



Jag hoppas Du haft en riktigt fridfull Jul. Nu börjar år 2011 gå mot sitt slut och det har varit ett fantastiskt år! Jonas Vildmark har äventyrat på fyra olika kontinenter under det gångna året; Afrika, Asien, Europa och Nordamerika.

Årets största nyheter för Jonas Vildmarks del är att jag mer ingående återupptagit min barndoms varma fiskeintresse samt att jag äntligen tagit min jägarexamen. Detta gör att 2012 kommer bjuda på fler inlägg om jakt och fiske.

Vad gäller det logistiska så kan Du nu följa Jonas Vildmark via bloggen, nyhetsbrev, Twitter och Facebook. Kom gärna med förslag på hur Du tycker att jag kan förbättra Jonas Vildmark för att kunna inspirera så många som möjligt till stärkande stunder i vår underbara natur!

Härmed vill jag ödmjukt tacka för 2011 samt tillönska Dig och de dina ett riktigt Inspirerande Gott Nytt År! Må 2012 bringa Dig lycka, äventyr och välgång!